Saturday, February 21, 2009

Alhamdulillah,Syukur

Alhamdulillah sudah tiga subjek berlalu , tinggal berbaki tiga subjek lagi .Terima kasih kepada sahabat-sahabat yang menghantar komen kerana lama sangat agaknya tak update blog ni . Ini menunjukkan blog yang tak seberapa ini masih mempunyai para peminat yang setia . Apapun saya mengucapkan terima kasih atas komen yang membina dan ikhlas . Kemungkinan tidak lama update disebabkan ketandusan idea untuk menulis dan terlalu sibuk agaknya dengan peperiksaan .

Maklumlah tahun ni tahun pertama , jadi subjek untuk Sem 1 ni sahaja 7 subjek . Subjek kali ini boleh dikatakan susah sebab banyak melibatkan penghafalan fakta . Maknanya untuk sem ini , saya perlu memberikan tumpuan yang lebih . Tapi mungkin bukan itu alasannnya .

Semuanya akan menjadi mudah dan ringan jika kita saling tolong menolong antara satu sama lain . Lebih-lebih lagilah dalam musim peperiksaan ini . Oklah , sempena musim peperiksaan ini saya mengharapkan doa dan kemaafan dari sahabat-sahabat semua . Jangan kita lupa umtuk mendoakan sahabat-sahabat kita . Semoga para malaikat yang doanya tidak dihijab akan mendoakan kejayaan kita.....Amin .

No comments: